1. Вступ

BMW X5 завжди був одним із символів преміального сегмента: швидкий, упевнений, збалансований, створений передусім для асфальту та високих швидкостей. Упродовж поколінь він отримував потужніші двигуни, технологічніші мультимедійні системи, точнішу керованість — але ніколи не прагнув стати конкурентом Land Rover чи серйозним учасником офроуд-культури. Саме тому поява заводського Off-Road Package стала несподіваним і водночас логічним кроком: частина клієнтів X5 давно хотіла більше прохідності, але без переходу на іншу марку. Ринок змінився, покупці стали мобільнішими, а популярність активного туризму — зросла. BMW спробувала відповісти на ці тенденції, запропонувавши X5 новий набір можливостей, що раніше асоціювалися з автомобілями зовсім іншої філософії.

【Розмитнення авто Луцьк】 2025 — повний гід і поради ▶️
metamedia.com.ua

2025 рік приносить модернізовану версію X5 з пакетом, який включає підняту пневмопідвіску з п’ятьма рівнями висоти, вседорожні шини, захисти, асистенти для спусків та підйомів, спеціальні режими руху та навіть диференціал від M60i. Це не перетворює X5 на скельного “повзунця”, але пропонує нову інтерпретацію універсальності, яку раніше складно було уявити в автомобілі з баварським логотипом. На фоні активного попиту українських покупців на кросовери з реальними позашляховими можливостями X5 у такій конфігурації набуває зовсім іншого значення. Він наче намагається закрити прогалину між динамічним SUV та справжнім all-terrain транспортом.

Фактично, це спроба показати, що преміальний комфорт і контрольованість на асфальті можуть поєднуватися з впевненістю на ґрунті, скелях і лісових стежках. І саме це робить BMW X5 2025 з Off-Road Package одним із найцікавіших автомобілів для тестування на контрастних покриттях.

2026 Nissan Rogue PHEV — огляд та витрати в Україні
metamedia.com.ua

2. Дизайн і зовнішність

BMW X5 2025 з Off-Road Package зберігає класичний баварський силует, але набуває додаткової візуальної впевненості завдяки зміненим пропорціям та позашляховим елементам. Пакет не перетворює авто на агресивний «off-road warrior», як Land Cruiser чи Defender, але робить вигляд X5 виразно функціональнішим. Передня частина з типовими вузькими LED-фарами виглядає більш загостреною, що підсилює спортивність. Змінені повітрозабірники, затемнена оптика та масивні форми решітки радіатора створюють образ SUV, який водночас демонструє і преміальність, і готовність до складніших сценаріїв руху.

Пневмопідвіска із збільшеним кліренсом у режимі Off-Road кардинально змінює посадку авто: воно стає вищим, візуально ширшим і набуває того відчуття «готовності до маршруту», яке зазвичай властиве позашляховикам. Колісні арки, заповнені вседорожними шинами General Grabber, формують майже «мілітарний» контур, але все ще вписуються в преміальну стилістику BMW. У задній частині знайома горизонтальна оптика та двосекційні двері багажника зберігають традиційний для X5 баланс практичності та естетики.

Комплектація включає фірмовий колір Lime Rock Grey, який раніше був доступний лише за доплату у програмі BMW Individual. Це підсилює статус моделі, робить її цікавішою для покупця, який хоче вирізнятися, але без зайвої екстравагантності. Серед конкурентів X5 виділяється тим, що не намагається виглядати радикально офроудним — він демонструє впевненість і зрілість, залишаючись у рамках преміальної мови дизайну BMW.

【Audi S3 2025:】 огляд, тест, характеристики, відгуки ❤︎
metamedia.com.ua

3. Салон та ергономіка

Усередині BMW X5 2025 практично не змінився, але це радше перевага, ніж недолік. Компанія зберегла одну з найкращих архітектур салону у класі: стриману, логічну, з правильним розташуванням елементів керування та матеріалами високої якості. Традиційний кокпіт орієнтований на водія, а всі клавіші мають точну, преміальну механіку натискання — те, що відрізняє BMW від молодших конкурентів і створює відчуття технічної довершеності.

Посадка зручна як для низького, так і для високого водія: діапазон регулювань широкий, а бічна підтримка збалансована під їзду на різних покриттях. Шкіра та декоративні елементи не виглядають надмірно пафосно, але передають відчуття класу. У версіях з Off-Road Package зберігаються ті самі матеріали, що й у дорожніх комплектаціях, що свідчить про те, що BMW не позиціонує цей пакет як «утилітарний» чи спрощений. Тут немає жодного натяку на економію.

Оглядовість покращена завдяки високій посадці та пропорціям кузова; навіть у положенні підвіски для бездоріжжя водій добре бачить капот, що важливо під час маневрування між перешкодами. Шумоізоляція — одна з найсильніших сторін X5: на трасі відчувається мінімум шуму вітру, а шини General Grabber навіть на грубому асфальті не створюють дискомфорту. Це важливо для покупця, який хоче універсальний автомобіль: X5 не втрачає преміального характеру, навіть коли його піддають серйозним позашляховим випробуванням.

Другий ряд пропонує достатній простір для дорослих пасажирів та зручний кут нахилу спинок. Для сімейних сценаріїв X5 традиційно один із найкращих у класі: широкі дверні отвори, легкий доступ до крісел ISOFIX, великий багажник і якісна організація зберігання дрібниць. Універсальність салону підсилює той факт, що всі електронні асистенти працюють плавно та не відволікають зайвими сповіщеннями.


【Розмитнення електромобіля 2026:】 повний гайд 💡
metamedia.com.ua

4. Технології та мультимедіа

BMW X5 2025 зберігає фірмову мультимедійну платформу iDrive, яка не перевантажена зайвими меню й швидко реагує на дотики. Центральний дисплей забезпечує високу деталізацію та якісну графіку, а система навігації коректно працює навіть у місцевості зі слабким сигналом. Apple CarPlay та Android Auto підтримуються у бездротовому режимі, що актуально для українських користувачів, які часто покладаються на смартфонні сервіси.

Окрему увагу заслуговують асистенти водія. X5 отримав комплекс стабілізації, адаптивний круїз-контроль та камери кругового огляду з чудовою роздільною здатністю. На бездоріжжі важливими є спеціалізовані режими керування: система здатна оптимізувати тягу залежно від покриття і допомагати водію у складних точках маршруту. Хоча відсутність понижувальної передачі та блокувань диференціалів обмежує можливості автомобіля, електроніка працює точно й прогнозовано, що дозволяє долати ділянки складності рівня Subaru Outback, Land Rover Discovery Sport чи Lexus RX у стандартних версіях.

Преміальна аудіосистема Harman Kardon, яка входить до складу пакета, підсилює цінність моделі: її об’ємність і чистота звучання залишаються одними з найкращих у класі. Head-Up Display додає зручності під час руху пересіченою місцевістю, дозволяючи стежити за швидкістю, ухилом та навігацією, не відводячи погляду від дороги.

Загалом цифрова інфраструктура BMW X5 2025 демонструє глибоко продуманий баланс між традиційною ергономікою та сучасними функціями, залишаючись однією з найстабільніших і найзручніших у сегменті.

5. Керованість та відчуття на дорозі

BMW X5 2025 з Off-Road Package демонструє несподівано широкий діапазон поведінки. На асфальті модель залишається тим самим впевненим преміальним кросовером, що завжди вирізнявся точністю керування й відчуттям контрольованості на швидкості. Рульове керування, хоч і електропідсилюване, має добре збалансовану вагу та чіткий «нульовий сектор», що важливо для стабільності на довгих перегонах. На українських дорогах з латками, стиками та хвилями X5 з пневмопідвіскою працює виразно краще, ніж більшість конкурентів: удари від гострих нерівностей поглинаються без жорсткості, а кузов залишається зібраним навіть під час переломів покриття. На високій швидкості автомобіль тримає курс упевнено, без «плавання» та надмірних кренів.

Особливо варто відзначити поведінку X5 у міському режимі. Незважаючи на великі габарити, кросовер відчувається передбачувано й легко керується навіть у щільному трафіку та на тісних перехрестях. Завдяки широкому діапазону налаштувань підвіски комфорт не падає навіть на бруківці чи хвилястих ділянках, де більшість преміальних SUV демонструють дрібну тряску. На заміських дорогах, де часто зустрічаються гальмівні хвилі або нерівномірні краї полотна, X5 зберігає спокійний, рівномірний рух без зайвих вібрацій.

Під час більш динамічних маневрів автомобіль нагадує водію, що він був створений у Мюнхені. Навіть у версії без спортивних комплектів X5 демонструє добре контрольовані крени та здатний швидко переходити з повороту в поворот. Пневмопідвіска в нижніх положеннях робить центр ваги відчутно нижчим, а завдяки точній роботі шасі автомобіль залишається передбачуваним на складних траєкторіях. У класі великих SUV таких характеристик досягають лише кілька моделей, серед яких Porsche Cayenne, Mercedes GLE та Range Rover Sport, але X5 переконливо тримається в групі лідерів.


6. Двигуни та динаміка

Під капотом BMW X5 xDrive40i працює добре відомий рядний шестицилиндровий двигун B58, який у конфігурації 2025 року видає 375 к.с. і 398 Нм крутного моменту. Цей мотор давно заслужив статус одного з найкращих у сучасній індустрії: він еластичний, тихий, потужний і надзвичайно плавний. Турбіна реагує швидко, забезпечуючи рівномірний потік тяги вже з низьких обертів, що важливо при проходженні підйомів або рухові розбитими ділянками дороги. На обгонах X5 не потребує довгого розгону: навіть при швидкості 90–110 км/год автомобіль упевнено прискорюється, не змушуючи водія ризикувати зайвими маневрами.

Восьмиступенева автоматична коробка працює майже непомітно: перемикання передач точні, швидкі та позбавлені будь-яких ривків. У режимах Comfort і Adaptive трансмісія діє максимально м’яко, орієнтуючись на економію та плавність руху. У Sport режимі коробка тримає нижчу передачу й дозволяє використовувати потенціал шістки повністю, тоді як при їзді по бездоріжжю вона намагається не «скакати» між ступенями, забезпечуючи контроль тяги на малих швидкостях.

В умовах міського руху двигун практично не чути до приблизно 3 000 об/хв, що характерно для преміальних моделей. На трасі при швидкості 120–130 км/год мотор працює на низьких обертах, що сприяє тихому й стабільному руху. Реальна витрата пального в Україні за змішаним циклом тримається на рівні 10,5–11,5 л/100 км, що для 375-сильного повнопривідного SUV з пневмопідвіскою є дуже гідним показником.

На бездоріжжі двигун демонструє спокійну тягу, що важливо при доланні нерівностей або повільному русі кам’янистою місцевістю. Єдине, чого бракує X5, — це зниженої передачі, яка дозволила б точніше контролювати прискорення на надповільних швидкостях. Але в більшості реальних сценаріїв потужності вистачає з запасом.

Двигун BMW X5 2025 з Off-Road Package

7. Повсякденна зручність

У щоденній експлуатації BMW X5 залишається одним із найзручніших SUV преміум-класу. Великий багажник об'ємом 650 л легко справляється з поїздками на закупи, сімейними подорожами або перевезенням спортивного спорядження. Двосекційні дверцята багажника значно спрощують завантаження, а нижня частина може слугувати лавкою або майданчиком під час виїздів на природу. Для сімейних сценаріїв важливо й те, що крісла ISOFIX доступні на обох крайніх сидіннях другого ряду, а великий дверний отвір спрощує встановлення дитячих сидінь.

Маневрування у міських дворах — традиційна проблема великих SUV — у X5 мінімізована завдяки великому куту вивертання коліс, хорошій оглядовості та системі камер високої роздільності. Датчики працюють м’яко, без надмірних звукових попереджень, що зазвичай дратує власників інших преміальних моделей. Підвіска у стандартному режимі забезпечує плавність, важливу для щоденного руху, особливо для українських доріг, де часто зустрічаються раптові ями або перепади висоти.

У дощ, сніг чи на слизькому асфальті система повного приводу показує стабільну поведінку та правильно розподіляє тягу, не допускаючи агресивних пробуксовок. Зимовий режим допомагає уникати ривків на старті, роблячи рух спокійним і передбачуваним. Для власників заміських будинків або дач X5 буде приємним партнером у будь-яку пору року: підняття підвіски дозволяє уникати торкання днищем, а електроніка допомагає там, де механічні блокування були б непотрібні.


8. Позашляхові можливості

Хоча BMW X5 ніколи не позиціонувався як справжній позашляховик, пакет xOffroad значно розширює його можливості. Пневмопідвіска у максимальному положенні дає достатній кліренс для проходження кам’янистих ділянок, але головним фактором є вседорожні шини General Grabber. Вони забезпечують суттєво кращий контакт із ґрунтом, ніж звичайні дорожні шини, і саме вони дозволили автомобілю подолати ті перешкоди, які стандартний X5 навряд чи би пройшов.

Система розподілу тяги та режим Hill Descent Control чудово працюють на спусках та підйомах, дозволяючи водієві зосередитись на керуванні, а не на точному дозуванні гальм. Водночас брак зниженої передачі та відсутність повних блокувань обмежують X5 від участі у справжніх позашляхових експедиціях. Але для власників, які їздять лісовими дорогами, гравійними підйомами чи весняними розмитими стежками — можливостей більш ніж достатньо.

У реальних умовах X5 упевнено долає ділянки складності рівня Subaru Outback Wilderness, Lexus RX 350 з пакетом AWD Trail або базових Land Rover Discovery Sport. Але з такими моделями, як Lexus GX 550, Land Cruiser 300 чи Defender 110, він не конкурує: їхні можливості значно глибші через справжню позашляхову архітектуру.

9. Українська специфікація та реальні умови експлуатації

BMW X5 xDrive40i 2025 року у специфікації для українського ринку добре адаптований для змішаних умов: міських поїздок, швидкісних трас і періодичного виїзду на неідеальні дороги. Українські дилери пропонують X5 переважно з трьома силовими установками: бензиновим рядним шістьма 3.0 (xDrive40i), дизельним рядним шістьма 3.0 (xDrive30d / xDrive40d) та гібридним xDrive50e. Найбільш збалансованим для нашої країни залишається саме бензиновий 40i, адже він поєднує високий ресурс, надійність та хорошу динаміку, не боїться довгих зимових прогрівів і демонструє стабільні показники на українському пальному.

Кліренс у режимі максимально піднятої пневмопідвіски сягає приблизно 235–245 мм, чого достатньо для більшості сільських доріг, поїздок на дачу, підйомів до котеджів або пересування місцевого бездоріжжя. X5 не боїться колійності, гравію та глибоких вибоїн, але водночас не є заміною класичним рамним позашляховикам.

Усі українські комплектації містять сучасні системи безпеки: адаптивний круїз-контроль, асистент руху у заторах, активний контроль рядності, систему екстреного гальмування та повний комплекс камер. Версії з Off-Road Package зазвичай постачаються під замовлення, але тенденція попиту свідчить, що все більше покупців у гірських або приміських регіонах обирають цю опцію.

Багажник у 650 л залишається одним з найбільших у своєму класі. Навіть із додатковою батареєю у гібриді xDrive50e простір використовується ефективно, а рівна підлога спрощує завантаження.

Орієнтовні ціни в Україні (2025):
BMW X5 xDrive30d — від 2 750 000 грн
BMW X5 xDrive40i — від 2 950 000 грн
BMW X5 xDrive50e (гібрид) — від 3 250 000 грн
Off-Road Package — +$11 000 (екв. ~450 000 грн), доступний для xDrive40i

Фінальна ціна залежить від індивідуальних опцій: пневмопідвіски, M Sport пакету, акустики Bowers & Wilkins та водійських асистентів.

Ціновий сегмент X5 в Україні перетинається з такими моделями, як Lexus RX, Volvo XC90, Range Rover Velar та Mercedes GLE, але саме X5 пропонує найкращу взаємодію між комфортом, керованістю та динамікою.


10. Конкуренти

Lexus GX 550

Рамний позашляховик, з яким X5 не конкурує безпосередньо, але який часто розглядають ті ж покупці. GX має значно кращі позашляхові можливості, однак поступається X5 у керованості, витраті пального, комфорті та технологічності салону. Для тих, хто їздить лісами й горами — GX. Для тих, хто хоче преміальний універсальний SUV — X5.

Mercedes-Benz GLE

GLE пропонує м’яку пневмопідвіску та чудову шумоізоляцію, але поступається BMW у драйверських характеристиках. GLE підходить тим, хто ставить комфорт вище за керованість.

Range Rover Sport

Range Rover Sport має сильний імідж і чудові позашляхові режими, але дорожчий у сервісі та менш передбачуваний під час агресивної їзди трасою. BMW X5 пропонує кращий баланс на щодень.

Volvo XC90

XC90 має чудовий скандинавський дизайн та просторий салон, але його динаміка й підвіска не забезпечують тієї точності, яку демонструє BMW. Підходить тим, хто цінує безпеку й мінімалізм.

【Volvo XC90 2025】 Огляд, характеристики та ціни 🔥
metamedia.com.ua

У підсумку X5 2025 стоїть ближче до спорторієнтованих преміальних SUV, ніж будь-хто з конкурентів, окрім хіба що Porsche Cayenne, який значно дорожчий.


11. Підсумок

BMW X5 2025 з пакетом xOffroad демонструє рідкісну здатність поєднувати два світи: преміальну динаміку та комфорт класичного баварського SUV і несподівано високий рівень прохідності для кросовера без пониженого ряду та блокувань. Це автомобіль для тих, хто живе між містом і природою, часто їздить на дачу, пересувається ґрунтовими дорогами або має заміський будинок і не хоче переходити на рамні позашляховики. Він залишається найкерованішим SUV у своєму класі, не втрачаючи жодної краплі комфорту.

Водночас X5 не претендує на роль «експедиційної техніки», і тим, хто шукає максимальну позашляхову жорсткість, варто дивитися на інші моделі. Але для 90% реальних українських сценаріїв — від поїздок у Карпати до щоденних маршрутів Київ–Житомир чи Львів–Тернопіль — X5 є одним із найбільш універсальних рішень у преміум-сегменті.

Таблиця характеристик BMW X5 xDrive40i 2025 з Off-Road Package

ПараметрЗначення
МодельBMW X5 xDrive40i 2025 (з Off-Road Package)
КузовПреміальний SUV (SAV), 5 місць
Двигун3.0-літровий рядний 6-циліндровий бензиновий B58
НаддувTurbo (Twin-Scroll)
Потужність375 к.с.
Крутний момент398 Нм
Коробка передач8-ступенева автоматична (ZF)
ПривідПовний, xDrive з багатодисковою муфтою
Пакет Off-RoadПневмопідвіска, AT-шини, Off-road режими, LSD ззаду
Розгін 0–100 км/год~5,3 с (орієнтовно)
Максимальна швидкість210–235 км/год (залежно від обмежувача)
Середня витрата пального (реалії UA)10,5–11,5 л/100 км (змішаний цикл)
Тип підвіскиСпереду: двоважільна; ззаду: багатоважільна, пневмо
Регулювання кліренсу5 рівнів, Off-Road режим — максимальний підйом
Орієнтовний кліренс (макс. режим)~235–245 мм
ГальмаДискові, вентильовані, з ABS, ESP, off-road налаштуванням
Довжина~4 93x мм (залежно від комплектації)
Ширина~2 00x мм (із дзеркалами)
Висота~1 75x мм (пневмо у стандартному положенні)
Колісна база2 975 мм
Споряджена маса~2 250–2 350 кг
Об’єм багажника650 л (до шторки) / до ~1 870 л (зі складеним рядом)
Паливний бак68–80 л (залежно від ринку)
Сидіння5, з можливістю регулювання куту спинки 2-го ряду
АудіосистемаHarman Kardon (у складі пакета Off-Road)
Head-Up DisplayТак, входить у пакет Off-Road
Камери та паркуванняКруговий огляд, парктроніки, Parking Assistant
Hill Descent ControlТак, з діапазоном швидкості ~2–20 км/год
Режими рухуComfort, Adaptive, Sport, Eco Pro, Off-road режими
Орієнтовна ціна в Українівід ~2,95 млн грн (xDrive40i) + пакет Off-Road

FAQ

  • 1. Які характеристики має BMW X5 2025 з Off-Road Package?

BMW X5 2025 отримує пневмопідвіску з великим діапазоном регулювання, вседорожні шини AT, задній обмежений диференціал та набори режимів: Gravel, Sand, Rocks, Snow. Потужність xDrive40i складає 375 к.с., крутний момент 520 Нм. Версії BMW X5 2025 Black мають затемнені акценти та розширений Shadowline.

2. Яка ціна BMW X5 2025 в Україні?

Стартова ціна в Україні: від 2,75 млн грн за дизель та від 2,95 млн грн за xDrive40i.
Пакет Off-Road додає приблизно 450 000 грн.
SEO-ключ: bmw x5 2025 цена.

3. Яка ціна BMW X5 2025 у доларах?

В еквіваленті це від 68 000 до 75 000 доларів залежно від конфігурації та курсів валют.
SEO-ключ: bmw x5 2025 цена в долларах.

4. Чи підходить BMW X5 2025 для бездоріжжя?

Так. Завдяки пневмопідвісці, off-road режимам, hill-descent control і AT-шинам він чудово справляється із середнім бездоріжжям. Але на рівні важких експедиційних маршрутів він не замінить рамний позашляховик.

5. Який двигун BMW X5 2025 найкраще підходить для України?

Найбільш збалансований варіант – бензиновий xDrive40i: оптимальна потужність, надійність, витрата пального і хороша адаптація до українського клімату.

6. Яка реальна витрата пального у BMW X5 xDrive40i?

За змішаного циклу на українських дорогах модель споживає 10,5–11,5 л/100 км.

7. Чи комфортний BMW X5 2025 для сім’ї?

Так. Модель вирізняється простором у салоні, комфортними сидіннями, якісною шумоізоляцією, містким багажником і великим набором систем безпеки. Це один із найкращих сімейних преміум-SUV.

8. Чи варто брати BMW X5 2025 саме з Off-Road Package?

Так, якщо ви часто їздите за місто, маєте погані дороги у своєму регіоні або цінуєте підвищений кліренс та універсальність. Пакет помітно розширює можливості авто без втрати комфорту.

【Ford Maverick Lobo 2025:】 огляд, тест і характеристики
metamedia.com.ua
【Розмитнення електромобіля 2026:】 повний гайд 💡
metamedia.com.ua