Вступ: легенда, яка нарешті оновилася — і не зрадила собі

Toyota 4Runner уже десятиліттями залишається окремим феноменом автомобільного ринку. Він йшов своїм шляхом, не підлаштовуючись під тренди, не прагнучи бути «м’яким» кросовером, не наслідуючи витончені міські SUV. Це був і залишається справжній рамний позашляховик — з характером, з брутальністю, з готовністю їхати туди, де більшість машин перетворюються на металобрухт. Але разом із цим останні роки 4Runner старів: архаїчний V6, п’ятиступенева коробка, застарілий салон. Модель жила завдяки репутації, але потребувала нового етапу.

【Розмитнення авто Луцьк】 2025— повний гід і поради ▶️
metamedia.com.ua

2025 Toyota 4Runner TRD Off-Road i-Force Max — саме цей етап. Toyota провела рідкісний для цього сегмента «капітальний злам»: нова платформа, нова силова установка, новий салон, нові технології, але… все це зроблено так, щоб не знищити те, за що 4Runner люблять. Він став потужнішим, комфортнішим і сучаснішим, але залишився рамним позашляховиком, який не боїться каміння, болот, схилів і глибоких колій.

У світі, де майже всі SUV стали «псевдо-позашляховиками», 4Runner залишається одним із останніх на своїй території. TRD Off-Road i-Force Max — топовий варіант, що пропонує максимум тяги, максимум функціональності та максимум прохідності. Цей огляд — глибоке дослідження того, як змінилася модель, що вона дає водію, на що здатна на бездоріжжі, чому важлива для ринку, і як виглядатиме в українських реаліях.

2026 【Subaru Outback】: Повний огляд, характеристики
metamedia.com.ua

Дизайн і зовнішні зміни: груба сила з новим обличчям

Toyota не стала згладжувати кути — і правильно. 4Runner повинен виглядати як машина, яка здатна вбити скелю поглядом. І 2025-й виглядає саме так: масивний, широкоплечий, квадратний, стримано-агресивний.

Передня частина

Спереду — величезна прямокутна решітка, підкреслена рамкою та агресивним чорним оздобленням TRD. Світлодіодні фари повністю змінені: більше вертикальності, чіткіша графіка світла, акцент на функціональність. Форма світлових блоків натякає на Tacoma, але 4Runner виглядає масивніше та «важче». Бампер має кутові накладки для кращого захисту й можливість встановлення додаткового обладнання.

Профіль, пропорції, колісна база

У профілі 4Runner виглядає як справжній рамник: висока лінія капота, «квадратна» геометрія вікон, пропорційно товсті стійки даху. Все це створює ефект броньованої капсули. Колісні арки винесені вперед, що покращує кути заїзду й з’їзду. Фірмові диски TRD поєднують брутальність і функцію — вони створені для роботи в реальних умовах бездоріжжя.

Задня частина

Ззаду — повністю нові LED-ліхтарі, що розтягнуті горизонтально, але не перетворюються на трендову «суцільну смугу». Зберігається утилітарність, рамність, маса. Дверцята багажника відкриваються широко, платформа підкреслена товстим бампером, а дизайн залишається максимально практичним.

2025 Kia K4 GT-Line Turbo: повний огляд
metamedia.com.ua
Задня частина Двигун i-Force Max: гібрид, який перевершує V6

Загальна стилістика

2025 4Runner більше не виглядає старим — він виглядає сучасно, але не модно, і це важливо. Тут немає декоративних ліній чи глянцевих елементів, які роблять кросовери «міськими». Це позашляховик, який не соромиться бути позашляховиком.

【Kia EV4 2026】 — огляд електроседана
metamedia.com.ua

Салон та ергономіка: нова доба для легендарного рамника

Мабуть, найбільший стрибок уперед — це салон. Toyota нарешті відмовилася від застарілого дизайну та старої медіасистеми. Інтер’єр став сучасним, зручним, технологічно наповненим, але без втрати основної цінності — простоти.

Матеріали

Салон не претендує на преміум. Але і не повинен. Це мікс міцного пластику, гумових вставок, фактурних поверхонь і якісної тканини TRD. Матеріали підібрані так, щоб переносити пил, пісок, вологу та очищення після “справжнього” бездоріжжя.

Посадка, просторість

Сидіння TRD мають виражену бокову підтримку, але залишаються комфортними навіть для тривалих поїздок. Посадка висока, з відчуттям контролю над дорогою — типовий позашляховий кокпіт, де водій бачить капот і межі машини.

Другий ряд — просторий, із прямою посадкою, що важливо для тривалих подорожей. Третій ряд (за наявності) вартий уваги лише для дітей або коротких поїздок.

Оглядовість

Величезні дзеркала, високі вікна, геометрія кузова — усе це формує чудову оглядовість. Тут немає “паркетних” проблем з оглядом назад або сліпими зонами.

Шумоізоляція

Тут важливо розуміти контекст: це рамний позашляховик, а не Lexus RX. На трасі чути гуму, чути підвіску, але для класу — все на хорошому рівні. З гібридом звук двигуна зменшився, а старт став тихішим.


Технології: поєднання сучасності та функціональності

14-дюймовий мультимедійний дисплей

Потужна, яскрава й дуже швидка медіасистема з новою платформою Toyota. Інтерфейс логічний, меню структуроване, а всі функції розташовані так, щоб не відволікати під час руху. Єдиний мінус — він дійсно дуже великий. У вузькому польовому коридорі або на кам’янистому підйомі такий розмір може трохи обмежувати огляд.

12.3-дюймова панель приладів

Цифрова, з можливістю зміни теми та логічною подачею інформації. Показує режими приводу, крени кузова, роботу електромотора, положення коліс.

Фізичні кнопки

Toyota не пішла шляхом сенсорних поверхонь. Кнопки великий, зручні, з неможливістю випадкового натискання — ідеально для бездоріжжя.

Асистенти водія

– Адаптивний круїз
– Контроль смуги
– Камери кругового огляду
– Офф-роуд камери з нижнім ракурсом
– Crawl Control
– Multi-Terrain Select

Функціонал — один із найкращих серед рамних SUV.


Ходова частина і керованість: рамна класика у сучасному виконанні

Поведінка на дорозі

Головна перевага гібрида — це згладжена робота силового агрегата. Там, де старий V6 ревів і намагався зрушити 4Runner за інерцією, новий i-Force Max робить це тихо, плавно та з величезним запасом тяги. Але чудес не буває: рамна конструкція — це плюс на бездоріжжі, але компроміс на асфальті. Машина відчутно «вантажна», на хвилях кузов трохи підкидає, а керування залишається «позашляховим».

Рульове керування

Інформативність середня — але це норма для класу. На трасі кермо стабільне, на бездоріжжі достатньо гостре, щоб ставити машину точно між каменями.

Підвіска

Пружинна, з витривалим налаштуванням. На асфальті — жорсткувата. На ґрунті — ідеальна. Головна перевага — вміння «проковтувати» удари, не передаючи їх на кузов.


Двигун i-Force Max: гібрид, який перевершує V6

Потужність і тяга

326 к.с. і 465 Н·м — цифри, які кардинально змінили поведінку моделі. Машина прискорюється швидко, упевнено і вже не виглядає старою технічно. Обгони легкі, старт приємний, коробка працює плавно.

Розгін

0–100 км/год — приблизно 6.7 сек. Для рамного величезного позашляховика — це смішно швидко.

Гібридна допомога

Електромотор згладжує провали, робить старт тихішим і економнішим.

Витрата

У реальному циклі в США — 11–12 л.
В українських реаліях: 12.5–13 л (ближче до правди).

Двигун i-Force Max: гібрид, який перевершує V6

Зручність у повсякденному житті

Місто

– високий огляд
– потужний електричний старт
– легкість маневрування

Але: 4Runner великий. Дуже великий.

Траса

Стабільний, тяговитий, але шумний. Не варто чекати плавності Lexus GX.

Паркування

Камери хороші, але габарити треба враховувати.

Сімейне використання

Другий ряд — комфортний, багажник — величезний. Авто ідеальне для подорожей.


Позашляхові можливості: головна причина купувати TRD Off-Road

Режими, системи та реальна робота

– Crawl Control працює як позашляховий круїз
– Multi-Terrain Select оптимізує тягу
– Блокування заднього диференціалу
– Двозначні кути заїзду/з’їзду
– Рамна конструкція з великим запасом міцності
– Захист двигуна

Машина реально їде там, де навіть Jeep Wrangler іноді «задумується».


UA-специфікація (адаптація до українського ринку)

  • Двигун: 2.4 Turbo Hybrid i-Force Max
  • Привід: повний (Part-Time або Auto)
  • Коробка: 8АКПП
  • Кліренс: 235–245 мм
  • Витрата: 12.2–13.5 л
  • Габарити: 4990 мм довжини
  • Багажник: 880–1500 л
  • Комплектації: TRD Off-Road, TRD Pro, Limited
  • Орієнтовна ціна в Україні (імпорт): 75 000–95 000 $
  • Гарантія офіційно: 3 роки або 100 тис. км

Конкуренти

Jeep Wrangler Rubicon

  • легендарна прохідність
    – гірший комфорт, менш надійна електроніка

Ford Bronco Badlands

  • сучасна архітектура
    – велика витрата, дорожчі ремонти

Honda Passport Trailsport

  • комфорт
    – гірша прохідність, кросоверна конструкція
Honda CR-V TrailSport 2026: огляд і можливості
metamedia.com.ua

Підсумок

2025 Toyota 4Runner TRD Off-Road i-Force Max — це збережений характер легенди, але зі сучасним мотором, технологіями та салоном. Він залишився рамним, справжнім позашляховиком, без «урізання» можливостей заради масового ринку. Гібрид додав сили й плавності, новий салон — комфорту, а дизайн — сучасності, але 4Runner не став кросовером і не втратив свою дику харизму. Це авто для тих, хто хоче справжній позашляховик, готовий до складної місцевості, далеких маршрутів та експедицій. Один із останніх «справжніх» у сегменті.


FAQ

1. Який двигун у 2025 Toyota 4Runner TRD Off-Road i-Force Max?
Гібридний 2.4 Turbo i-Force Max на 326 к.с. та 465 Н·м.

2. Чи підходить Toyota 4Runner TRD Off-Road для міста?
Так, але враховуй великі габарити та рамну жорсткість.

3. Чи зберіг 4Runner рамну конструкцію у 2025 році?
Так, це повноцінний рамний позашляховик.

4. Яка витрата пального у 4Runner TRD Off-Road?
12–13.5 л у реальному циклі.

5. Яка ціна Toyota 4Runner 2025 в Україні?
Орієнтовно від 75 000 до 95 000 $ (імпорт).

6. Наскільки ефективний гібрид i-Force Max на бездоріжжі?
Дуже ефективний: потужна тяга, плавність і контроль на низах.

7. Які конкуренти у 2025 Toyota 4Runner TRD Off-Road?
Jeep Wrangler Rubicon, Ford Bronco Badlands, Honda Passport Trailsport.

【Розмитнення авто в Україні】 2025: Головне!
metamedia.com.ua