Далеко не кожна прем’єра викликає стільки суперечок, як новий BMW M5 2025. Модель, яка десятиліттями була еталоном «спортивного бізнес-седана», раптом важить більше, ніж пікап — 2,5 тонни у кузові Touring.
Багаж минулого? Так. Сумніви фанатів? Безумовно. Але, як не дивно, новий M5 Touring вміє перевернути всі очікування з ніг на голову.
Зустрічайте один із найдивніших і водночас найгеніальніших автомобілів сучасності:
BMW M5 Touring G99 2025 — вар’ятський вагон, який їде так, ніби не знає, скільки він важить.











BMW M5 Touring G99 2025

Плагін-гібрид на стероїдах: техніка, яка не повинна працювати, але працює
Новий M5 йде за формулою попередника:
– 4.4-літровий V8
– дві турбіни
– 8-ступенева автоматична коробка
– повний привід M xDrive
…але тепер до цієї божевільної суміші додали електромотор на 194 к.с. і батарею 14,8 кВт·год.
У сумі — 717 к.с. і 738 Нм.
За паспортом (адаптовано для України):
- 0–100 км/год — 3,2 секунди
(замість 0–60 mph) - Електричний пробіг — 40 км
(25 миль ≈ 40,2 км) - Вага — понад 2,5 тонни
(приблизно 2 505 кг у версії Touring)

Це звучить як хаос, але BMW змусив цю систему працювати краще, ніж у будь-якому конкуренті.

Як їде M5 Touring? Як M3. Тільки дуже великий. І дуже злий
Найбільший шок — не прискорення.
Найбільший шок: як цей вагон повертає.
У BMW зараз золотий період шасі:
M3 → ідеальний передок
M4 → нейтральний баланс
Та диво в тому, що M5 Touring відчувається майже так само.
Чому це диво:
- носом він заходить у повороти з точністю M3
- нейтральність — як у купе
- газом можна малювати траєкторію
- кермо має правильну вагу та хорошу зворотну зв’язок
- зчеплення настільки велике, що ти більше боїшся за свою шию, ніж за машину
Ви їдете у величезному «сарайчику» вагою як Ram 1500, але ваше тіло сприймає це як спорткар.








M5 Touring
Сила електротяги + V8
Електромотор робить реакцію на газ блискавичною.
V8 реве так, як тільки M-серійний V8 може.
Коробка клацає передачі ідеально, наче стріляє з хронометром у руках.
На прямих відчуття нескінченного прискорення.
Авто не хоче зупинятися.
Трицифрові швидкості з’являються так само швидко, як цифри в розділі «борги країни».


новий M5 Touring
Проблема №1: підвіска. Жорстка — аж боляче
Так, це M5. Так, він має бути зібраним і спортивним.
Але навіть у світі «Моків» новий M5 Touring — жорсткий до абсурду.
BMW не використав:
- активні стабілізатори
- пневму
- супер-електроніку Porsche
Ні, просто сталь + адаптивні амортизатори, зате з такими жорсткими пружинами, що стигне серце.
На поганих дорогах — біль.
У Нью-Йорку — тортури.
У Києві? Навіть не уявляй.
Проблема №2: занадто багато режимів
Кермо, коробка, підвіска, M xDrive, гібрид, рекуперація — все має свої налаштування.
У сумі — цілий космічний корабель меню.
Ще один мінус:
– після 9 000 миль крісло вже поскрипує.
Економія? Несподівано хороша
Складно повірити, але M5 Touring може бути економним:
- 30 mpg на гібриді
- 28 mpg без батареї
Це не Prius, але для 717-сильного вагона — це вже своєрідне диво.
Хоча якщо їхати «як BMW M», то бак тане так само швидко, як мораль уночі в клубі.
Чому я полюбив M5 Touring
Тому що він божевільний.
Абсурдний.
І абсолютно прекрасний.
Це:
- універсал, що розганяється як суперкар
- гібрид, який платить Gas Guzzler Tax
- авто, що важить як пікап
- M5, який поводиться як M3
- сімейний автомобіль, який переходить у лайтовий режим тільки тому, що так каже закон
У кольорі Isle of Man Green він навіть робить RS6 і E63 Estate скромними. Люди озираються на нього постійно.
Це машина, яка не має сенсу — і в цьому її магія.
Вердикт Meta-Media: BMW M5 Touring 2025 — це спорткар-універсал із іншої реальності
Так, він:
- дуже важкий
- дуже жорсткий
- дуже дорогий
- має забагато налаштувань
Але також:
- неймовірно керований
- шалено швидкий
- чудово збалансований
- унікальний
- магніт для емоцій
Це BMW, який кидає виклик здоровому глузду — і перемагає.
Технічні характеристики BMW M5 Touring 2025
| Параметр | Значення |
|---|---|
| Двигун | 4.4-літровий V8 Twin-Turbo + електромотор |
| Потужність | 717 к.с. |
| Крутний момент | 738 Нм |
| Тип приводу | Повний привід (AWD) |
| Розгін 0–100 км/год | 3.2–3.5 с |
| Максимальна швидкість | 250 км/год (305 км/год із пакетом M Driver) |
| Запас ходу на електротязі | 40 км |
| Витрата пального | ≈ 18 л/100 км (еквівалент), змішаний цикл ≈ 4.4 л/100 км у режимі PHEV |
| Маса | 2 505 кг |
| Об’єм багажника | 770 л / 1 895 л зі складеними сидіннями |
| Базова ціна | від $125 275 |
| Вартість тестового авто | $140 775 |
FAQ
1. Яку потужність має BMW M5 Touring 2025?
Модель оснащена гібридною системою з 4.4-літровим V8 Twin-Turbo та електромотором, що разом видають 717 к.с. і 738 Нм крутного моменту.
2. Наскільки швидко розганяється M5 Touring?
Офіційний розгін від 0 до 60 миль/год становить 3.2–3.5 секунди залежно від налаштувань та дорожніх умов.
3. Які основні недоліки BMW M5 Touring 2025?
Головні мінуси: надзвичайно жорстка підвіска, велика вага понад 2,5 тонни, надмірна кількість режимів керування та високе споживання пального при активній їзді.
4. Який запас ходу в електричному режимі?
Плагін-гібридна система дозволяє проїхати близько 25 миль (40 км) на чистій електриці.
5. Чи вартий BMW M5 Touring 2025 своєї ціни?
Якщо покупець цінує унікальність, динаміку суперкара та практичність універсала — так. Але тим, хто шукає комфорт і м’яку їзду, модель може здатися надто радикальною.











