Все більше водіїв хочуть не просто комфортний сімейний кросовер, а машину, яка без страху доїде до кемпінгу, гірської стежки чи піщаного пляжу. Відповідь автовиробників проста: додати «пригодницький» імідж і трохи позашляхового заліза до своїх популярних моделей.
Попереднє покоління Honda Passport якраз і було таким «м’яким» середньорозмірним SUV: зручним, але без справжнього off-road-характеру. Навіть версія TrailSport старої генерації радше виглядала «брутально», ніж їхала відповідно.
Новий Honda Passport TrailSport 2026 модельного року кардинально інакший. Він отримав нову платформу, серйозно доопрацьоване оснащення для бездоріжжя та агресивніший дизайн. Це вже не просто «м’який» кросовер, а дійсно підготовлений до ґрунтів, каміння та колії автомобіль.

Швидкі характеристики: 2026 Honda Passport TrailSport
- Двигун: атмосферний 3.5-літровий V6
- Потужність: 285 к.с.
- Крутний момент: 262 Нм
- Коробка: 10-ступенева автоматична
- Привід: повний, з електронним розподілом тяги
- Витрата пального (місто / траса / комбінована): 18 / 23 / 20 mpg
- Базова ціна TrailSport: $49 900 (орієнтовно)
- Ціна тестового авто: близько $55 940 (оцінка виробника)
- Кількість місць: 5
- Буксирування: до 5 000 фунтів
- Об’єм багажника: 44,0 / 83,3 куб. фута (з розкладеними сидіннями)
Дизайн: від «безформного блоку» до по-справжньому брутального SUV
Попередній Passport важко було назвати красивим: силует був розмитим, пропорції — прісними.
Модель 2026 року виглядає зовсім інакше – і це великий плюс.
Передня частина
- Майже вертикальний передок створює масивний «лице» в стилі справжніх позашляховиків.
- Вузька верхня решітка радіатора з активною шторкою плавно переходить у прямокутні фари.
- Помаранчеві денні ходові вогні додають ретро-настрій і роблять TrailSport впізнаваним у потоці.
- Велика нижня решітка з сріблястим акцентом візуально підкреслює «м’язистість» авто.








2026 Honda Passport TrailSport: перший тест-драйв
Профіль та корма
Збоку силует доволі простий, майже «коробковий», але:
- нахилена С-стійка,
- темний задній сегмент даху,
- рейлінги на даху
роблять образ більш «похідним» та геометричним.
18-дюймові диски гарно заповнюють арки, а задня частина нагадує перший Pilot: вертикальні задні ліхтарі, майже плоска кришка багажника, рельєфні лінії.
На криші багажника великими літерами штамповано PASSPORT – це додає асоціацій з пікапами та класичними рамними позашляховиками.
Мій тестовий автомобіль пофарбований у колір Platinum Pearl White, і білий чудово контрастує з темно-сріблястими й чорними елементами. Але якщо говорити про справді «прикольні» кольори, то варіанти Sunset Orange та Ash Green metallic виглядають набагато живіше й краще підкреслюють пригодницький характер TrailSport.
Інтер’єр: просто, функціонально, з правильним настроєм
Салон нової Passport не намагається вразити преміальною «показухою», але зручність і логіка тут на дуже хорошому рівні.
Оформлення та матеріали
У комплектації TrailSport Elite:
- якісні шкіряні сидіння,
- фірмовий чорний інтер’єр з помаранчевими вставками
створюють відчуття добре зібраного, практичного та водночас стильного простору.
Базовий TrailSport без Elite-опцій, навпаки, спирається на штучну шкіру та тканину. Для багатьох це навіть плюс: менше переживань за подряпини та бруд після походів чи дітей на задньому ряду.
Сірі тканинні вставки на передній панелі та дверях розбавляють темний інтер’єр, роблячи його більш затишним.
Цифрові екрани та мультимедіа
- Центральний дисплей: 12.3 дюйма
- Приладова панель: 10.2 дюйма
Графіка:
- чітка,
- швидка,
- без підгальмовувань і «мила».
Система працює на платформі Google Built-In, тому:
- навігація, асистенти, налаштування — інтуїтивні,
- головний екран легко кастомізується.
Плюс:
- бездротовий Apple CarPlay та Android Auto,
- індукційна (Qi) зарядка для смартфону — вже в стандарті.
Для бездоріжжя є окремий режим відображення на приладці:
показує крени, нахил, висоту над рівнем моря — корисно на складних ділянках.







2026 Honda Passport TrailSport: перший тест-драйв
Двигун: атмосферний V6 всупереч трендам
Коли більшість конкурентів давно перейшли на «турбо-четвірки» або гібриди, Honda продовжує триматися за атмосферний 3.5-літровий V6.
Що змінилося в моторі:
- нові поршні,
- нові головки блоку,
- калібрування, заточене під кращу віддачу та екологічні норми.
Результат:
- 285 к.с. (+5 к.с. проти минулого року)
- 262 Нм крутного моменту — без змін.
Двигун працює у парі з новим, більш розумним 10-ступеневим «автоматом».
Відчуття від їзди
V6 звучить приємно, тягне рівно, без турбоям. Але:
- внизу тяги не так багато, як хотілося б,
- для різкого обгону на трасі доводиться сильніше тиснути на газ,
- при повільному повзанні по перешкодах теж потрібен «важчий» газ.
Плюс такого налаштування: плавний, прогнозований характер.
Мінус: бракує крутного моменту, особливо якщо порівнювати з турбо-конкурентами.


Трансмісія, режими руху та повний привід
Саме тут новий Passport сильно додає у відчуттях.
10-ступенева АКПП
- швидко реагує на педаль газу,
- не метушиться з перемиканнями,
- добре тримає передачу під час повільного руху по бездоріжжю.
Чимало заслуг у тому, що машина здається «живішою», належать саме коробці.
Повний привід і електроніка
Повний привід — стандарт для всіх комплектацій Passport.
Система:
- може передавати до 70 % тяги назад,
- і до 100 % крутного моменту на одне із задніх коліс.
На складних ділянках, коли одне колесо зависає в повітрі, це відчувається дуже чітко:
авто ефективно кидає тягу саме туди, де є зчеплення, і дозволяє вийти з «триколісних» ситуацій без паніки.
Режими руху
Окрім стандартних налаштувань, є спеціальні:
- Sport – гостріша реакція на газ, активніша коробка.
- Trail – оптимізований для каменів, колії, повільного руху.
- Sand – адаптований під сипкі покриття, типу піску чи пухкого ґрунту.
Ці режими в основному змінюють:
- чутливість педалі газу,
- реакції коробки,
- роботу системи розподілу тяги.
Витрата пального: стало гірше, але в межах класу
Не найприємніша новина:
- попередній Passport TrailSport мав показники 19 / 24 / 21 mpg (місто / траса / комбіновано).
- новий TrailSport 2026 отримав: 18 / 23 / 20 mpg.
Тобто реальна економічність стала трохи гіршою.
Це плата за:
- більшу масу,
- нові шини під бездоріжжя,
- налаштування повного приводу та підвіски.
Для атмосферного V6 із постійним повним приводом це все ще нормальні значення, але рекордсменом зі споживання пального Passport не буде.
Позашляхові можливості: нарешті справжній TrailSport
Новий Honda Passport TrailSport 2026 виглядає жорсткішим — і насправді таким є.
Жорсткість кузова та підвіска
Honda підкреслює:
- посилену структуру кузова,
- окремо налаштовану підвіску саме для TrailSport.
Що це дає:
- кращий контроль над кренами,
- кузов менше «розгойдується» на каменях і в колії,
- автомобіль відчувається більш зібраним.
Там, де попередній Passport міг нервово «скочуватися» з перешкод, нова версія просто спокійно проходить їх, часто без драми.
Геометрія та клиренс
- Кліренс: тепер 8,3 дюйма (було 8,1)
- Кут в’їзду: 23,0°
- Кут з’їзду: 23,1° (трохи гірший за попередника)
- Кут переломлення: 16,7° (через довшу колісну базу)
Колісна база виросла на 2,7 дюйма, що трохи погіршило теоретичні показники геометричної прохідності, але:
- жорсткіший кузов,
- нова кермова рейка зі змінним передаточним числом
роблять машину не менш керованою на вузьких стежках.
Іншими словами: «на папері» стало трохи гірше, а по факту — не гірше, а й місцями краще.
Асистенти на бездоріжжі
- Система утримання на спуску (Hill Descent Control) — допомагає контрольовано спускатися зі стрімких ділянок.
- Brake Hold — дозволяє утримувати авто без постійного натискання на гальма.
У топовій комплектації TrailSport Elite додаються:
- передня та бокові камери,
- можливість перемикати режими огляду кнопкою на кінчику підкермової ручки склоочисників.
Для високого й широкого кросовера це майже must-have: суттєво краще видно каміння, бровки та перешкоди прямо перед авто.
Захист знизу та гума
TrailSport отримує:
- сталеві захисні пластини під картер, коробку та паливний бак,
- 31-дюймові вседорожні шини, які дають відчутно краще зчеплення (особливо при трохи зниженому тиску).
Попереду є навіть масивна буксирувальна проушина, пофарбована в помаранчевий — і виглядає яскраво, і корисна, якщо знадобиться витягувати чи витягатися.
Комфорт: позашляховий характер без катування спини
Попри посилену жорсткість кузова й більш «бойову» підвіску, Passport TrailSport не перетворюється на жорсткий пікап.
- Після двогодинної їзди бездоріжжям спина й ноги почуваються нормально.
- Сидіння у версії Elite — м’які, з хорошою бічною підтримкою.
- Найбільший плюс: Honda нарешті виправила посадку — більше немає відчуття, що сидиш надто високо «на табуретці».
Кермова колонка з великим діапазоном регулювань дозволяє швидко знайти зручну позицію за кермом.
На асфальті, щоправда, є ложка дьогтю:
- підвіска відчувається жорсткішою, ніж у попередньої моделі,
- нерівності, ями та латки покриття (особливо на поганих дорогах) відчуваються помітніше.
TrailSport комфортний, але не м’який.
З точки зору м’якості його можна назвати жорсткішим за більшість «міських» конкурентів, наприклад:
- Jeep Grand Cherokee у цивільних комплектаціях,
- Nissan Murano.
Поведінка на дорозі: один із найцікавіших кросоверів у керуванні
На асфальті Passport TrailSport приємно здивує тих, хто звик, що середньорозмірні SUV — це завжди трохи нудно.
- Підсилена жорсткість кузова дає точнішу реакцію на кермо.
- Мінімальні крени роблять кросовер більш зібраним у поворотах.
- Кермо гостре, але не надто тяжке — комфортний баланс між інформативністю та повсякденною зручністю.
В результаті Passport TrailSport 2026 можна назвати одним із найприємніших у керуванні SUV свого класу.
Цього справді не скажеш про більшість конкурентів.
Ціни: дорожче за попередника, але виглядає логічно на фоні конкурентів
TrailSport
- Стартова ціна TrailSport: $49 900 (включно з доставкою)
Це приблизно на $3 000 дорожче, ніж попередня версія.
Звучить чимало, але:
- Jeep Grand Cherokee Overland в подібній конфігурації стартує з ≈ $58 990,
- А по реальній позашляховій здатності й набору «заліза» у Passport TrailSport майже немає прямих суперників.
Базові версії Passport 2026
Якщо TrailSport не критичний, є Passport RTL:
- старт від $46 200 — для сегменту це все ще відносно висока ціна.
Для порівняння:
- Hyundai Santa Fe — від $35 775
- Nissan Murano (нова генерація) — від $41 860
- Mazda CX-70 — від $41 900
Passport дорожчий, але:
- пропонує більше off-road-можливостей,
- має атмосферний V6 (для тих, хто не хоче турбо-четвірки),
- дає відчутно більш «дорослу» поведінку на бездоріжжі та в поворотах.
Конкуренти 2026 Honda Passport TrailSport
Основні суперники:
- Chevrolet Blazer
- Hyundai Santa Fe
- Kia Sorento
- Mazda CX-70
- Nissan Murano
Але з точки зору справжньої позашляхової підготовки TrailSport стоїть особняком: у більшості конкурентів off-road — це лише стиль та маркетинг, а не сталеві захисти, кути в’їзду/з’їзду та налаштована підвіска.
Підсумок: 2026 Honda Passport TrailSport — правильний баланс для тих, хто хоче і комфорт, і пригоди
Новий Honda Passport TrailSport 2026 відчувається зовсім не тим «м’яким» кросовером, яким був попередник:
- Він виглядає круто,
- має просторий та сучасний салон,
- приємний у керуванні на асфальті,
- реально впевнений на бездоріжжі.
Так, хотілося б більше крутного моменту від V6.
Так, витрата пального не рекордна.
Так, ціна підросла.
Але якщо подивитися на картину в цілому:
Це один з небагатьох середньорозмірних SUV, який поєднує реальну off-road-здатність, адекватний комфорт і керованість, від якої не нудно.
Honda зробила ще один дуже сильний продукт для тих, кому замало просто «паркетника для міста».
Таблиця розмитнення Honda Passport 3.5 бензин (2026, США)
Формула:
Акциз (бензин) = 50 євро × коефіцієнт об’єму (3.5) = 175 євро
| Параметр | Значення |
|---|---|
| Модель | Honda Passport TrailSport 2026 |
| Тип пального | Бензин |
| Об’єм двигуна | 3.5 л |
| Вік авто | Нове (0–1 рік) |
| Мито 10% | залежить від вартості авто |
| ПДВ 20% | нараховується на (ціна + мито + акциз) |
| Акциз (для 3.5 л бензин) | 175 € |
| Орієнтовна ціна авто | 49 900 $ |
| Розрахункова митна вартість (≈) | 47 000 € |
| Мито 10% | 4 700 € |
| ПДВ 20% | 10 375 € |
| Пенсійний збір | не застосовується |
| Разом розмитнення | ≈ 15 250 € |
| Підсумок з ціною авто | ≈ 62 250 € |
Примітка: цифри базуються на середньому курсі EUR/USD; при зміні курсу або року авто цифри уточнюються.
FAQ
1. Чи вигідно розмитнювати Honda Passport TrailSport 2026 в Україні?
Так. Попри об’єм двигуна 3.5 л, акциз на бензин досить низький — всього 175 євро, тому основні платежі формуються за рахунок мита та ПДВ.
2. Який приблизний бюджет під ключ з купівлею і доставкою?
Середня підсумкова сума:
62 000–65 000 €, залежно від курсу, стану авто та логістичних витрат.
3. Чи надійний атмосферний двигун 3.5 V6?
Так. Це один із найбільш довговічних і перевірених моторів Honda, без турбіни та складної гібридної частини.
4. Наскільки добре TrailSport поводиться на бездоріжжі?
Модель отримала:
- сталеві захисти
- збільшений кліренс
- кращі кути в’їзду
- вседорожні 31-дюймові шини
- розумний повний привід з torque vectoring
Це один із найкращих кросоверів у класі для реального off-road.
5. Чи комфортний Honda Passport для сім'ї?
Так. Він має просторий салон, зручні сидіння, великий багажник і сучасну мультимедіа Google Built-In.
6. Який розхід пального в реальності?
У місті — близько 14–15 л/100 км.
На трасі — 9–10 л/100 км.
Для V6 без турбіни це нормальні показники.
7. Звідки найкраще привозити Passport до України?
Переважно:
- США (найбільше авто, найкращі ціни)
- Канада (менше вибір, але кращий стан авто)
Під розмитнення оптимально купувати авто віком до 1 року.
8. Чи є сенс брати базові комплектації замість TrailSport?
Так, якщо авто потрібне для міста та траси.
Але TrailSport має:
- кращі ходові властивості
- реальні off-road можливості
- захист та шини
- гідний дорожній просвіт
Для України TrailSport — найкраща конфігурація.
9. Чи підходить Passport як сімейний SUV для подорожей?
Однозначно. Це один із найзручніших 5-місних SUV у сегменті, із великим багажником та комфортною підвіскою.




