Porsche 911 Carrera S рідко опиняється в центрі уваги, коли мова заходить про модельний ряд 911. На фоні більш «гучних» модифікацій — таких як Porsche 911 Carrera T зі стандартною механікою, високотехнологічні GTS або Turbo S, а також культові GT3 та GT3 RS — версія Carrera S здається стриманою. Але недооцінювати її не варто.
2025 Porsche 911 Carrera S — огляд
На перший погляд Carrera S — це універсальна, «щоденна» версія porsche 911 carrera, яку дилери нам зазвичай пропонують у спокійних кольорах для покупців, які хочуть просто стильний, комфортний і швидкий спортивний автомобіль.
Але попри те, що Carrera S здається «найпростішею» у сімействі, її характер зовсім не нудний.











2025 Porsche 911 Carrera S

Технічні характеристики — 2025 Porsche 911 Carrera S
| Параметр | Значення |
|---|---|
| Двигун | 3.0-літровий опозитний твін-турбо |
| Потужність | 473 к.с. |
| Крутний момент | 390 фунт-фут |
| Розгін 0–60 миль/год | 3.3 с |
| Ціна | $153,695 (база) / $178,825 (тест) |

Оновлення моделі: менше змін, ніж очікувалось
Оновлена 911 Carrera S (992.2) не отримала радикальних змін у дизайні чи характері, проте під капотом відбулася серйозна робота. Двигун — той самий 3.0-літровий твін-турбо, що використовується вже майже десятиліття у моделях porsche 911 carrera, але модернізація компонентів дозволила збільшити потужність і привести агрегат до стандарту Euro 7.
Тепер Carrera S має:
- 473 к.с.,
- 390 фунт-фут крутного моменту,
- гострий відгук, майже як у атмосферних моторів.
Нові гібридні силові установки у версіях Porsche 911 Carrera GTS та Turbo S підняли планку ще вище, але класичний твін-турбо опозитний двигун все ще вражає. Особливо в зоні від 6000 до 7500 об/хв, де він вибухає потужністю. І хоч турбіни іноді мають коротку паузу, коробка PDK миттєво повертає автомобіль у «солодку» ділянку оборотів.

Переваги: двигун, керованість і універсальність
Можливо, вам здається, що потрібен автомобіль швидший — але це ілюзія. Carrera S вже пропонує рівень продуктивності, який наближається до GT3:
- лише на 17 к.с. менше, ніж у GT3,
- більше тяги в широкому діапазоні,
- маса всього на 146 фунтів більша.
На треку GT3, звичайно, буде попереду. Але на звивистих дорогах різниця майже зникає.
Головне, що відрізняє модель — це неймовірна «чутливість» усіх органів керування. Незважаючи на складні електронні системи та зміщений до центру двигун, це все ще класичний porsche 911 carrera з характерною поведінкою задньомоторного спорткара.
Більш того, опційна підвіска PASM Sport з 10-мм заниженням робить машину надзвичайно зібраною, хоч і досить жорсткою.
Недоліки: жорстка підвіска, відсутність механіки, висока ціна
- PASM Sport доволі тверда на нерівностях
- немає варіанту з механічною коробкою передач
- навіть «базова» Carrera S стала дуже дорогою
Гальма ж — навпаки, максимально приємні. Педаль чітко передає момент дотику колодки до диска, а подальший тиск відчувається прекрасно.
Повсякденний комфорт: 911, який можна водити щодня
Попри спортивний характер, Carrera S чудово підходить для щоденної експлуатації:
- двигун тихий у стандартних режимах,
- PDK працює плавно,
- оглядовість чудова,
- салон має фізичні кнопки замість сенсорного хаосу,
- мультимедіа проста та логічна.
Це той випадок, коли спортивний автомобіль мотивує їздити частіше — не лише на трек, а й на красиві заміські маршрути.


Porsche 911 Carrera S
Ціноутворення: головна проблема Carrera S
Проблема не в машині — проблема в ціні.
Навіть до митних тарифів Porsche був дорогим брендом, але зараз ситуація стала ще серйознішою:
- стартова ціна: $153,695
- тестовий автомобіль: $178,825
Для однієї з «звичайних» моделей це чимало.
Саме тому багато водіїв замислюються над альтернативами — наприклад, звичайною porsche 911 carrera або Carrera T, щоб отримати механічну коробку та подібний характер, але дешевше.
Висновок: Carrera S — не флагман, але майже ідеал
Так, вона дорожча, ніж хотілося б. Так, це не GT3 і не porsche 911 carrera gts. Але Porsche 911 Carrera S — це один з найповніших і найгармонійніших спорткарів на ринку.
Вона:
- швидка,
- жива,
- інформативна,
- практична,
- і з характером справжнього 911.
Багато власників будуть у повному захваті — і важко їх не зрозуміти.
FAQ — Питання та відповіді про Porsche 911 Carrera S
1. Чим Porsche 911 Carrera S відрізняється від Porsche 911 Carrera?
Carrera S має потужніший твін-турбо двигун, жорсткішу підвіску та кращі характеристики прискорення. Це більш продуктивна версія у порівнянні з базовою porsche 911 carrera.
2. Чи варто вибирати Carrera S замість Porsche 911 Carrera GTS?
Carrera S дешевша та більш збалансована для щоденної їзди, тоді як porsche 911 carrera gts пропонує спортивнішу динаміку та жорсткіші налаштування. Вибір залежить від того, що для вас важливіше — комфорт чи максимальна продуктивність.
3. Наскільки швидко прискорюється Porsche 911 Carrera S?
Carrera S розганяється до 60 миль/год за 3.3 секунди, що робить її однією з найшвидших моделей у своєму класі.
4. Чи можна використовувати Porsche 911 Carrera S як щоденний автомобіль?
Так. Завдяки комфорту, відмінній оглядовості, плавній роботі PDK та якісному салону, Carrera S чудово підходить для щоденного використання, залишаючись при цьому повноцінним спорткаром.
5. Чи є у Carrera S механічна коробка передач?
Ні. На відміну від Carrera T та деяких версій GTS, 911 Carrera S пропонується лише з коробкою PDK.
6. Наскільки жорстка підвіска у моделі Carrera S?
Зі стандартною підвіскою автомобіль комфортний, але з опційним PASM Sport він стає відчутно жорсткішим — особливо на нерівних дорогах.
7. Чому Porsche 911 Carrera S вважають однією з найкращих «збалансованих» моделей?
Тому що Carrera S поєднує продуктивність близьку до GT3, комфорт повсякденного авто та приємну керованість, зберігаючи «характер» класичного Porsche 911.
8. Чому ціна на Porsche 911 Carrera S така висока?
Через популярність бренду, складність конструкції, якісні матеріали та сучасні технології. Окрім цього, тарифи й податки додатково піднімають ціну.








