Kia продовжує ламати ринок електромобілів, і новий EV4 — найбільш переконливий доказ, що “молоді” бренди здатні випередити Tesla на власному полі. У час, коли Model 3 морально старіє та не отримує суттєвих апдейтів, Kia випускає абсолютно новий електроседан з акцентом на комфорт, технології та раціональну ціну.
EV4 — це не просто черговий EV. Це автомобіль, який навмисно створювали як реального конкурента Tesla Model 3: більш просторий салон, сучасніші технології, адекватний інтерфейс, кнопки замість “екранозалежності” та два варіанти батарей для різних сценаріїв.
Попри суперечливу зовнішність — а вона справді на любителя — EV4 виявився напрочуд збалансованим у русі. Він не видає спортивних амбіцій, як Model 3 Performance, але й не претендує на це. EV4 пропонує інше: спокій, тишу, зручність та зрозумілий досвід водіння, якого часто бракує Tesla.

Дві батареї та один мотор — і цього достатньо
Kia EV4 прибуде на ринок у 2026 році та пропонуватиметься з двома батареями:
- 58.3 кВт⋅год
- 81.4 кВт⋅год
Обидві версії комплектуються одним переднім електромотором на 201 к.с. та 208 Н·м.
Повного приводу поки немає — і це, можливо, найбільший мінус моделі.
Побудований EV4 на платформі E-GMP, але з 400-вольтовою архітектурою замість 800-вольтової, яку отримали Ioniq 5 та Kia EV9. Це зроблено для зниження вартості — і це правильно, бо модель орієнтована на масовий ринок.
Технології: інтерфейс, який Tesla мала б зробити 5 років тому
Kia вже кілька років робить найзручніші мультимедійні системи на ринку — і EV4 не виняток. Два екрани по 12.3 дюйма виконані у стилі нової фірмової UI-платформи.
Головна різниця від Tesla — тут усе логічно та зручно:
- нормальні кнопки на кермі
- фізичні клавіші клімату
- стабільний інтерфейс без зависань
- Apple CarPlay та Android Auto бездротово
- цифровий ключ Digital Key 2.0 (до 15 пристроїв)
Звук Harman Kardon (опція) звучить краще, ніж можна очікувати в авто до $45k.
Дизайн: дивний, але впізнаваний
Так, EV4 виглядає… незвично.
Комусь це “концепт-кар на серійних колесах”, комусь — “дивний космічний ящик”.
Але факт: EV4 не плутати ні з чим. У сегменті, де 90% машин виглядають так само, це плюс.
Салон і практичність: тут Kia розносить Tesla
Найбільший сюрприз EV4 — це простір.
Попри схожі габарити з Model 3, EV4 відчутно просторіший:
- більше місця для ніг ззаду
- ширший салон
- вищий дах
- зручніший доступ до сидінь
Багажник — 17.3 кубічних футів, що більше, ніж у Tesla.
Фронтального багажника немає — мотор займає весь передок.
У русі: спокійний, плавний, комфортний
Kia EV4 — це ідеальний автомобіль для тих, хто не женеться за цифрами.
Руль легкий, прогнозований.
Педаль акселератора реагує миттєво, як у будь-якого EV, але тяга згасає вище середніх швидкостей.
Підвіска — типово комфортна корейська школа: м’яко, тихо, рівно.
Корисна фішка:
i-Pedal 3.0 — регулювання рекуперації підрульовими пелюстками.
Запас ходу і зарядка
Аеродинаміка (Cd=0.23) дає EV4 солідний запас ходу:
- 330 миль (велика батарея)
- 235 миль (мала батарея)
Зарядка 10–80% триває:
- 29–31 хвилина на DC.
Не рекорд, але для 400В — відмінно.
Ціна: вирішальний фактор
Через мита США автомобіль може стартувати у районі $39 000.
Версія за $45k має шанс стати бестселером, але якщо ціна зросте до $50k+, конкуренція стане жорсткою.
Таблиця характеристик Kia EV4 2026
| Параметр | Значення |
|---|---|
| Платформа | E-GMP (400V) |
| Тип приводу | Передній |
| Мотор | 1× Permanent Magnet |
| Потужність | 201 к.с. |
| Крутний момент | 208 Н·м |
| Батареї | 58.3 / 81.4 кВт⋅год |
| Запас ходу | 235 / 330 миль |
| 0–60 mph | 7.5 сек. |
| Макс. швидкість | 105 mph |
| Об'єм багажника | 17.3 куб. футів |
| Місць | 5 |
| Приблизна ціна | $39 000 – $45 000 |
| Продажі стартують | Q1 2026 |








Огляд Kia EV4 2026 — електроседан
Технології та мультимедіа: нове покоління цифрових рішень Kia
У 2026 Kia EV4 бренд робить ще один крок у напрямку цифрової екосистеми, яка не виснажує водія, а доповнює його досвід майже непомітно. На відміну від Tesla, де інтерфейс часто зводиться до домінування одного великого екрана, Kia намагається дотримуватися балансу між сенсорними та фізичними елементами управління. І саме це рішення найбільше вирізняє EV4 у щільному сегменті електроседанів.
Фронтальну панель формують два 12,3-дюймові дисплеї, які фізично з’єднані між собою, створюючи відчуття панорамної цифрової смуги. Перший — це центральна мультимедіа з широкими кутами огляду та швидким відгуком, другий — цифрова панель приладів із можливістю налаштовувати режими відображення. І хоча жоден з екранів не вражає розміром у стилі Model 3, саме їх зручність робить роботу з автомобілем передбачуваною.
У Kia EV4 вперше встановлено мультимедійне ядро нового покоління — воно функціонує помітно швидше, ніж у попередніх моделей на платформі E-GMP. Меню реактивне, перемикання відбуваються без багів, а голосовий помічник працює не як декоративний елемент, а як реальний інструмент. Цим EV4 одразу переграє Tesla Model 3, де інтерфейс часто перевантажений прихованими налаштуваннями.
Окрема увага приділена мобільній інтеграції: стандартна бездротова Apple CarPlay та Android Auto працюють без збоїв. У деяких електромобілях бояться активувати бездротові функції, щоб не збільшувати навантаження на систему — але у Kia це реалізовано правильно. Автомобіль впевнено тримає стабільне з’єднання, а під час повторного запуску автоматику підключення не потрібно чекати.
Нижче мультимедійного дисплея розташована смуга «гібридних» кнопок — на вигляд сенсорні, але з тактильним відгуком. Це один із найбільш вдалих компромісів: виробник не відмовився від фізичних елементів, але при цьому не перевантажив інтер'єр.
Також EV4 отримав функцію Digital Key 2.0 — можливість відкривати та запускати автомобіль смартфоном або смарт-годинником. Система працює не через інтернет, а через NFC та ультраширокий канал (UWB), що дозволяє навіть залишати телефон у кишені й просто сідати за кермо, не торкаючись ручок.
Звукова система — або базова на 6 динаміків, або опційна Harman Kardon — теж демонструє несподівано високий рівень для цього сегменту. В EV4 немає гучного маркетингу про аудіо, але на практиці система звучить щільно, чисто та без характерного для бюджетних електромобілів «пластикового дзвону». Tesla такого не пропонує навіть у дорожчих версіях.
Ходові якості: плавність, тиша та відчуття контрольованості
Kia EV4 — це не спортивний електроседан. І це не недолік. У сегменті, де більшість моделей намагаються бути «краще Tesla», EV4 робить ставку на комфорт, передбачуваність та відсутність напруги в керуванні.
Ходова частина побудована на платформі E-GMP у 400-вольтовому виконанні. Це означає менший потенціал для надшвидкого заряджання, але водночас — кращу собівартість та більшу гнучкість у налаштуванні шасі. В EV4 підвіска налаштована м’яко — значно м’якіше ніж у Tesla Model 3, при цьому без розхитування, що часто є проблемою у бюджетних EV.
У місті EV4 рухається плавно, з легким акцентом на амортизацію дрібних нерівностей. На відміну від Model 3, де задня вісь часто «підстрибує», Kia намагається приховувати дефекти покриття. Це не рівень преміальних седанів, але у своїй ніші EV4 вирізняється.
Рульове керування легке, але при цьому достатньо інформативне. Немає затримок, нема синтетичної пружності — EV4 не приховує електричну природу, але й не перетворюється на беземоційну машину. У режимі Normal руль працює найзлагодженіше, Comfort робить його занадто легким, а Sport додає ваги, але не змінює характер.
Система i-Pedal 3.0 — одне з найприємніших рішень Kia. Можливість змінювати рівень рекуперації підрульовими «пелюстками» перетворює керування на інтуїтивне. У місті можна взагалі обходитися без гальм — EV4 здатен плавно зупинятися до повної зупинки. Tesla пропонує схожі режими, але у Kia вони працюють точніше.
На трасі EV4 стабільний. Навіть при високих швидкостях кузов не плаває, корекції кермом мінімальні. Аеродинаміка (коефіцієнт Cd = 0,23) допомагає зменшити шум та покращити витрату енергії.
Підвіска не спортивна, але збалансована: EV4 не крениться надмірно, не провалюється на хвилях та не перетворюється на «ватний» електромобіль, яким часто є бюджетні EV із Китаю. Тут відчувається вплив Kia EV9 у мініатюрі — акцент на стабільність, а не на азарт.
Динаміка та силова установка: достатньо для реального життя
Kia EV4 пропонується із двома батареями:
- 58.3 кВт·год,
- 81.4 кВт·год.
Обидві поєднані з одним електромотором потужністю 201 к.с. та 208 фунт-футів моменту. Це не рекордні характеристики, і Tesla Model 3 Long Range легко переграє EV4 у прямій лінії. Але філософія EV4 інша — він не змагається з Tesla у спринті, він змагається у повсякденному комфорті.
Розгін 0–100 км/год очікується на рівні близько 7,3–7,6 секунди — достатньо, щоб впевнено обганяти та комфортно рухатися на трасі. Стартова тяга плавна, без ривків, що робить EV4 ідеальним міським електроседаном.
Важливо: Kia не планує повнопривідну версію на старті продажів. Це може бути мінусом для деяких ринків, але для України, де передньопривідні EV показують себе добре, це радше питання звички, а не функціональності.
На високих швидкостях EV4 втрачає «електричний punch», але це очікувано — мотор налаштований під ефективність, а не під максимальну динаміку.
Запас ходу та заряджання: реалістичні цифри
Старша батарея дозволяє очікувати запас ходу до 530 км WLTP (≈ 330 миль). Молодша версія — близько 380 км WLTP (≈ 235 миль).
400-вольтова архітектура має обмеження, але реальні часи заряджання все одно конкурентні:
- 10–80%: 29–31 хвилина на DC-станції
- AC 11 кВт: повний цикл за 6–7 годин
У повсякденній експлуатації EV4 економний. Завдяки низькому Cd та ефективному передньоприводу, витрата енергії коливається від 13 до 16 кВт·год на 100 км — це рівень Hyundai Ioniq 6, одного з найефективніших електромобілів у світі.







Огляд Kia EV4 2026 — електроседан

FAQ
1. Яка ціна Kia EV4 2026?
Орієнтовна базова ціна Kia EV4 у США становитиме близько $39 000, а добре оснащені версії можуть коштувати близько $45 000. Точні ціни стануть відомі ближче до старту продажів.
2. Який запас ходу має Kia EV4?
Kia EV4 пропонує дві батареї:
— 235 миль (≈378 км) для базової версії,
— 330 миль (≈531 км) для старшої батареї (оцінка виробника).
3. Чи краще Kia EV4 за Tesla Model 3?
Kia EV4 виграє в комфорті, інтер’єрі, просторості та мультимедіа, але поступається Model 3 у динаміці та ефективності. Це найближчий конкурент Tesla за відчуттям користування.
4. Який акумулятор і мотор у Kia EV4?
Електроседан оснащується одним переднім електромотором, що видає 201 к.с. та 208 Нм. Батареї — 58,3 або 81,4 кВт·год.
5. Який розгін Kia EV4 2026?
Орієнтовний час розгону до 100 км/год — близько 7,5 секунди. Модель робить акцент на комфорті, а не на спортивності.
6. Чи буде повний привід у Kia EV4?
На старті продажів Kia EV4 доступний лише з переднім приводом. AWD очікується пізніше.
7. Коли Kia EV4 з’явиться у продажу?
Початок продажів у Північній Америці — I квартал 2026 року. Європейська дата буде оголошена окремо.
8. Скільки місця в салоні Kia EV4?
EV4 пропонує просторий салон із великим простором для ніг на другому ряду, комфортну посадку та багажник на 17,3 кубічних фути.




